Tisdag - 24 juni

2009-06-23 @ 12:25:13
heej jag har varit upptagen i några dagar men nu är jag tillbaka !
så att antalet besökare har minskats för att jag inte har skrivit på ett tag men nu alla, jag är tillbaka & jag stannar hehe ;)
jag vill resa, jag orkar inte sitta hemma hela tiden men som tur så ska jag resa snart !
eller njaa .. iinte snart då men runt slutet av juli och det är länge ! men jag får väl tåla :) men jag ska ju resa till London så det kommer bli kul, men jag hatar verkligen flygplatser ;s och flygplaner man blir rädd att den ska krascha men som tur är flygresan till London bara runt 2-timmar så det är inte så länge !
jag måste verkligen gå nu, men jag bloggar senare puss & kram / ccamiila

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0