i'm back

2009-06-19 @ 12:13:06

hej alla söta läsare !
jag är tillbaks & redo att blogga . förlåt för uppehållet men blogg.se funkar inte ;s såg nyss på inlägget innan & att blogg.se skrev nåt men dom skriver nt så, så WTF ?  vem logga in ? aajja får byta lösen eller nåt , men fyfan vad mycket det regnar och det är midsommar själv firar jag ej midsommar ;D men för alla som gör det tycker jag synd om, det regnar som faaan .. & det åskar jättemkt nu det kändes verkligen som om marken rörde på sig när det åska oohh .. haha synd om er alla som firar idag suuckah :) skulle egentligen åka iväg till lisse idag (liseberg) men det ösregna så det blir
nog ingen liseberg idag syndsynd :( drog iväg en snabbis till ica & köpte mys haha och tro mig det blev mycket :)
äter choklad nu,fyfan vad jag saknat mjölkchoklad längesen jag åt den =))

Marabou - mjölkchoklad  mm ' det bästa som finns ..
nu är ni visst suga va ? , menmen ni får inget hahaha ;d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0