dagarna som har gått .. BLOGGSMS

2009-06-04 @ 20:32:33
då har man haft bloggpaus i 3 dagar så jag tror det räcker, visst gör det ? ;)
skriver om vad som har hänt i veckan ;

måndag - onsdag så har det varit en vanlig skoldag mkt har inte hhänt ;)
men på onsdags så stack jag till stan med min syster och köpte kläder till skolavslutningen, oftast så tar det några dagar att hitta allt jag behöver men nu så tog det bara 1 dag , äntligen behöver jag inte gå tbx till nordstan (:
jag köpte en svart / vit kläning med broderad överdel  som är svart haha jag vet inte hur jag ska säga det men det är ungefär så ;d och så köpte jag ballerina & vita leggings ;)
efter stan så åt jag & syster i Mc ' Donalds skitgott (L) jagälskar §§
sen så stack vi hem men dt regna från ingenstans, fast inte så mkt dåe ;)
imorgon är det a-cupen och jag hoppas verkligen att det inte regnar !!


visar upp shoppingen imorgon I PROMISE ;D <33

som ni kanske har sett så har jag lagt upp '' bloggsms'' så smsa på så får ni en liten spotlite i min blogg, jag kanske inte har mng som kommenterar mina inlägg men jag har ganska så många besökare så om ni smsar så kommer ni få rekordbesök på eran blogg , det kostar endast 3 KR jättteebilliigt jag loovar ;) puss & kram / c


SMSA TILL BLOGGSMS ;)) BARA 3 KRONOR !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0