Längre bloggpaus ?

2009-07-13 @ 21:26:59

Jag ska ta en lång bloggpaus eftersom jag inte orkar inte blogga varje dag ! =(
Har inte ändrat nåt på min bloggdesign förutom typsnitt, bakrund osv ..
Tänker inte säga '' förlåt för en dålig uppdatering'' när jag inte ens vill blogga !!
Jag tar en bloggpaus ända tills 5 augusti då kommer jag börja blogga, med mycket mer bilder, längre inlägg osv..
Så kom & besök min blogg den 5 augusti, kanske så bloggar jag ett par dagar tidigare får se ! :)
ps en '' så kallad bekant människa '' haha kommer & gästbloggar om ett par minuter & skit i vad hon har skrivit , det är bara på SKOJJ ! JAG ÄR DEN BÄSTA & KKUUNGEEEN AV ALLT & ALLA :*
Ha d bäst & heejjdå forever / camiish


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0