bloggpaus

2009-07-09 @ 13:10:54

åååhh vad ee detta allt jag skriver blir på två delar, asså det kommer igen jag vet inte vad det är ska fixa det det är säkert nåt med designen att göra, men ignonera de bba !

förlåt förlåt förlåt '
asså min  blogg ser kaaoos ut & jag hinner inte fixa den, det kommer ta ett tag innan den är sså bra jag ska ta en bloggpaus från allt detta orkar inte skriva varje dag förlåt för den dåliga uppdateringen '', tar bloggpaus i 1 vecka kanske så skriver jag ett inlägg under veckan, menmen medans jag har en bloggpaus så ska jag fixa designen jag lovar den kanske inte blir så fin men den får duga :D
& under denna veckan så kommer min blogg se totalt kaos ut för jag kommer att prova allt så det blir bra så allt kommer vara FEL  kom tillbaka till bloggen nästa vecka , asså på torsdag då är jag garanterat tillbaka ! :)
pusss & kraaam /  ses om en vecka !§


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0