STÄMPLAD SOM ÄCKLIGT!

2009-08-11 @ 15:41:43

Jag blir äcklad när jag ser dessa saker! Det kommer mer & mer löjliga ideér som detta & jag fattar inte varför de säljs! Ja, dom ser goda ut men vem fan vill ha sånt här på sin mobil?! Dom ser inte fina ut på mobilen, lixom det förstör hela ''looken''! Det finns tillräckligt med feta människor i världen! Herregud det är nog bara feta människor som köper detta, de säger att dom '' vill banta'' men när dom vill ha nått gott så tittar dom på dessa mobilprylar & dreglar över det! Usch! Hahah okej det där lät nog konstigt men whatever ..

(bilderna tillhör inte foki men idén kom från henne! Jag tog bilderna från den hemsidan som säljer dessa äckliga saker!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0