Ösregn ute & en hemma dag ;>

2009-08-28 @ 21:50:27
Hej alla fula läsare .. =) Hur är det med er ?! Bryr mig ändå inte! Har varit hemma hela dagen eftersom det har fan ösregnat hela tiden! Fast regnet slutade för en stund sen! Men iaf det ösregna tror inte ni fattar vad jag mena! Dricker min älsklings fanta just nu & lite ostbågar till! Skitgott, muums .. =) Älskar min fanta! Men jag hatar cola, skitäckligt! Dricker inte det så ofta!  Är van vid att dricka fanta hela tiden .. =) Whaateverr .. Orkar inte skriva mer! Sitter och pysslar med photoshop! Jag fattar ingenting hahahaha .. =) Försökte göra en tillfällig design eftersom det inte gick att få tag på min '' fixare''! Men allt blev misslyckat som vanligt, hahaha! Tror jag råka radera hela photoshop cs4 när jag blev lite argh  ! OJ! Aja whatever .. Får väl köpa en ny från adobe! Så dyrt är det väl inte?! Hörs imorrn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0