Morgoninlägg!

2009-08-10 @ 10:18:17

Heejsan!

Hur är det med er era fula människor ?( bryr mig faktis inte ) Jag älskar mig själv så fuckyou .. =) Vaknade nyss, eller njaa för 10 minuter sen! Trodde klockan var över tolv men jag hade helt fel hahahahahaha :O! Dags att äta frukost, bloggar efter jag ätit!  Hörs snart!♥

Jag vill bara säga en sak! Är ni  jävla tröga eller ? Kan ni läsa, eller har ni inte gått i skolan?! Jag skrev att jag hatar svenskar INTE  svergie!Om jag skulle hatat sveige så skulle jag fan inte bo här heller! Det är inte så svårt att fatta herregud era föräldrar måste ha vart missbildade eller nåt! Ja, jag menar seriöst VÄX UPP!
Ja, jag älskar mig själv så jävla mkt, det finns inte nån / nåt som kan ändra på det! I <3 myself that's it! Har ni problem ? Gå någon annan stans era jävla svennar ( bara de som skrivit de dummaste kommentarerna & de  är svenskar)?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0