Ja, jag hatar svenskar !!

2009-08-09 @ 15:37:40
Hej alla läsare! Kunde inte gå in på datan för en sak hände * hemligt* .. =) Jag tänkte dra in till stan idag & shoppa gaalet men tyvär så regnar det igen ( !!) så stannar nog hemma idag! Hur är vädret hos er ? Like i care ;)Men har inget att göra nu så det blir att blogga lite bättre!Åker nog till stan imorgon eller på tisdag .. =)Vad gör ni nu?! Ville säga en sak för att ni ska förstå! Ja, Jag hatar svenskar grovt ( inte alla ) lixom dom tror att de är bättre än allt & alla?! come on som om en sån jävla fuling svenne ens är bra på nåt! Dom kollar ner på en bara för att man kommer från ett annat land!Gå & fucking dö jag är trött på sånna som er fucking svenneballar! Jag får säga vad jag vill när jag vill & hur jag vill ! Hatar också såna som tror att dom är finare ( vilket dom inte är ) med såna feeeeeeeeta stor näsor som Kissie's jag svär hon borde operera hennes näsa ist för brösten ellerhur?! Jag hatar inte alla svenskar men vissa kom ihåg det .. =) Hörs snart!

Kommentarer
Unni

jag är finsk & norsk och jag tycker dem är så jävla skarriga jag räknas som svensk oavsätt om jag är finsk medborgare.men asså jag förstår inte dessie kissie har gjort så alla svenskar blir som värsta hatarna mot "invandrare"jag respekterar dem.i stort sätt umgås jag bara med "utlänska"jag bor i flempan och är uppväxt här jag kommer aldrig ha någonting imot utlänska.och jag hatar sånna där svenskar som har sånt imot andra vad fan alla är människor palla bry sig om annat. usch på kissie dessie ! smuts.

2009-08-09 @ 19:48:51
URL: http://uandersson.blogg.se/
ELGA

haha, nice inlägg :P

vilket land är du ifrån?

2009-08-10 @ 18:03:28
GÖZDE

håller med dig, hatar såna svennar som har så mkt luft i sig:)

aja anyway allt bra md dig?:)

2009-08-10 @ 22:01:13
URL: http://tturkkk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0