I love it sometimes!

2009-08-21 @ 15:45:15
Godeftermiddag! Kom från skolan för ca 1 timme sen, är skitrött .. =) Vill ändra min bloggdesign, nån som kan hjälpa?! Ofc så gör jag inte sånt här skit själv, har alltid folk som gör det åt mig och som sedan får en länkning! Och ca 300 besökare mer än va de hade förut! Aja whatever .. Ni borde tigga att få göra min design inte jag själv! Lixom dah?! Jag är en '' kändis'', blir iaf igenkänd på stan osv .. Och Ja, jag har lagt ut bilder på mig själv massor faktist! Men tar bort dom alltid en månad efter!Hatar faktist ibland att vara en sånhär kändis, blir alltid igenkänd på stan men vill ha ett privatliv utanför bloggen oxå! Och för er som vill veta, Jag har många besökare men inte som kenza! Har under 1000 unika besökare/ dag! Får hem gratisgrejer o så! Vilket är härligt .. =) Love it ♥ Älskar att vara mig själv! Love my life bitches !
 
I know you want it but u cant have it .. =)Väx upp era fula svennarlåt mig leva mitt liv!Vill INTE ha fula människor runt mig!
Hörs snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0