Hissar listan / dissar listan!

2009-08-27 @ 21:17:12



Fjortisar : Ja, jag vet jag hissar för fjortisar! Ovanligt va?! Men jag hissar dom för att jag har nåt att skratta åt då, alltså fjortisar med idomin överallt, garvar ihälj mig varje gång! Hiss för fjortisar för då kan jag skratta åt dom .. =) Lovely !

Blondinbella : Tycker särskild inte om blondinbella .. =) Men hon får en hiss för att hon är orginalet som alla andra vill vara! Hon är självständig och bryr¨sig inte om vad andra tycker! Hon har faktist annat än bloggen! Som tex ett liv, hennes liv är inte bloggen som vissa andra! Aja whatever .. Blir iaf skittrött på att läsa hennes blogg med massa texter!

Foki : Asså gud den lilla söta plutten haha .. =) Älskar hennes blogg och den söta dialekten som hon har .. ! Love foki ♥



Wannabes : FUCK ER! Allt jag har att säga, ni har inget liv!

Skolan: för långa dagar är det, alldeles för långa! Oooh mer än 300 dagar kvar tills sommarlov haha .. =)

Svenskar : Jag gillar inte svenskar! Och jag bor i sverige för MIN egen skull, jag måste ej gilla svenskar för att bo i sverige!  Ni säger hela tiden åk tillbaka till ditt land, Snälla ofta jag kommer åka tbx till mitt land baför en fucking svenne idijot säger så till mig ? Aja whatever .. Men iaf jag är hel svensk alltså född i sverige, men har ett ursprung! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0