hissar listan / dissar listan !

2009-08-03 @ 11:21:56
Min första lista, så nu har jag skrivit ett inlägg om detta så äntligen kan jag gå ut & sluta känna mig skyldig för att inte ha skrivit nåt i bloggen ! Nu går jag, tar med mig min nya bloggdator ! Då blir det kanske lite bloggande ute ! ?

 

Bloggare
: vad skulle sverige vara utan bloggare ? ohno ni läsare skulle inte ha ett liv  (?)
Men jag hissar inte alla bloggar, ut med wannabes som vill vara en exakt kopia av någon!

Kissie's läppförstorning : Ja, kissie är med på min hissar lista ! ovanligt va ? anledningen till det är för jag tycker att det är sjukt bra att hon har gjort en läppförstorning & jag tycker verkligen hon ska spruta i lite mer i läpparna för då täcks hennes enorma näsa fyfan vilken häxnäsa! usch. Så jävla fet är den också & så skitstor herregud snälla operera din näsa istället för brösten. HAHAHAHAHA ! Jag kommer aldrig sluta skratta åt hennes äckliga näsa !!  Och nej jag är verkligen inte elak,  visst håller alla med mig om det ?



GinaTricot : Jag själv tycker att Gina är en bra klädaffär med skitsnygga kläder men alla har sammma saker! Går man någonstans så ser man att alla har ginas kläder, samma tröjor / jeans & massa mer !

Fula bloggdesigner : fyfan vad jag hatar bloggare med dom fula bloggdesigner ! .. =) Det största misstaget är att dom tror det är en fin bloggdesign herregud :'(  Allt som är inte gjort i photoshop eller i * hemligt program ger inte ut namnet *  är fult come on öppna era ögon ! ? är ni så blinda i huvet ?

Svart bakgrund i en blogg : En blogg med svart bakgrund är det fulaste man verkligen kan ha. Det ser så tråkigt & jättefult ut , så kom igen och byt ut ? den fula jävla svarta färgen så fucking booring !

Kommentarer
anna

Jag tycker det är fint svart bakrund ((:

2009-08-22 @ 17:55:23
URL: http://annnahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0