Hemma nu

2009-08-23 @ 16:07:37

Kom hem nyss .. =) Skön dag faktist, äntligen lite sol! S' gästbloggade för ett tag sedan .. =) Som sagt jag kunde inte blogga för min mobil var avaktiverad haha?! Har försökt att ladda upp bilderna igen men det går inte fortfarande! Måste vara något fel på mobilen's minneskort .. =) Måste fixa det snart! Aja whatever .. Juste designen kommer om 1 - 2 veckor!
Ska duscha nu, vill känna mig fräsch! Och efter det så skall jag platta håret, fixa naglarna oså! Kommer inte kunna blogga mer idag, för allt detta tar faktist tid! Så hörs imorgon med ett morgoninlägg & bild på outfiten♥ Lovar att jag ska visa outfiten för det är många som inte tror på mig ;> pusssn ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0