Frågor & svar från minifrågestunden!

2009-08-19 @ 21:53:26
blev ganska många frågor, svarar dock endast på dom 15 första! Godkänner alla kommentarer imorgon .. =)

Hur började du blogga och varför ?

svar - Jag ville ha någonstans att skriva, så det kändes rätt att skaffa en blogg då!

Vad heter du ?
svar - klura ut det, de är inte så svårt!

Vilka bloggar läser du dagligen ?
svar - Ett par skvallerbloggar, blondinbellas, kenzas ( båda är tråkiga)!
Många mer också men orkar inte skriva alla!

Hur gammal är du ?
svar - fjooooooorton§

Vilken skola går du i ?
svar - kan inte säga tyvvär, privat faktist !

Vart i göteborg bor du ?
svar - har jag ens nämt att jag bor i göteborg eller?! Kanske så har jag gjort det kommer inte ihåg haha =D
Iaf jag bor i Angered mer får ni ej veta!

Varför börja du blogga ?
svar- kolla däruppe!

Om du inte vill blogga varför gör du det då ?
svar - jag har ALDRIG sagt att jag inte vill blogga! Jag sa att jag inte orkar blogga varje dag, har faktist ett privat liv!
Det är skillnad på de två!

Bra hemsida som du rekomenderar ?
svar - Ja , finns flera! Finns en där alla serier finns, alltså tv kanalen som sänder tex Gossip girl osv.. Men tror den heter nåt med , www.cwtv.com ! Jag är inte säker!

Varför visar du aldrig några bilder på dig själv här i bloggen ? Blir ju bara tråkigt då!
svar - Jag lägger ut bilder på mig själv, men händer senare att jag tar bort dom! Om det är så tråkigt så är det ingen idé att du ens läser min blogg ellerhur ?!

Har du syskon ? Vad heter dom och hur gammla är dom ?
svar - Tyvvär återigen privat! Jag har en syster, men avslöjar inte mer! Vill inte ha med henne här i bloggen hahaha!

När fyller du år ?
svar - Juni!

Varför hatar du svenskar ?
svar -
Jag gillar inte svenskar, men jag ogillar inte alla, vissa bara!

Gillar du desiree paow & kissie ?
svar - nej tyvvär! Orkar inte med fjortisar och i know you love me shit! Så omoget, lixom väx upp!
Det är vad jag tycker om kisse & desiree! Men paulina verkar mer mogen! Men gillar ändå henne inte så mycket!

Vad tycker du om foki ?
svar - otroligt söt tjej! Gillar hennes blogg! Värd att läsa .. =)

Tack för alla frågor! Önskar att jag kunde svara på alla .. =) Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0