Detta är sanningen

2009-08-24 @ 18:30:37
OJ! Hann verkligen inte blogga .. =) Blev försenad på morgonen idag till skolan?! Så det blev ingen outfit bild! Men jag bryr mig faktist inte .. =) Jag tar skolan före allt & alla! Eftersom det är betyg nu i 8an så finns det inte tid med skit osv .. ?!
Tar faktist detta på allvar, jag vill ha en framtid lixom dah?! Jag tar mina studier före bloggen! Alltså detta är inte mitt liv?! Jag väntar inte in tills jag får min blogglön, jag förtjänar den! Jag gör det på ett rätt sätt, inte genom att mina läsare hatar mig som vissa andra! Säger det jag vill säga, min åsikt .. =) Håller inte in nåt skit, säger sanningen direkt helt OK för mig! 
 
Jag är inte som alla andra ( bloggare )?! Deras blogg är deras LIV! Blogglönen betalar, hyran / maten / shopping osv .. ! Det är seriöst ett skämt att någons blogg är dens liv .. =) Trött på såna som säger, ni önskar ni va mg va?! Det finns inget att önska, ni är bara skit! That's it! Jag tar bara blogglönen som en extra inkomst, ett litet plus! Har andra saker att göra än att blogga! Har ett liv, vilket dom inte har! Hörs snart igen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0