11 Augusti, nej jag är inte död ;o

2009-08-11 @ 13:45:12
OJ! Jag somande i soffan igår .. =) Visste inte att jag var så trött! Men nu är jag back on track! Hade besökrekord igår, på exakt 300 besökare! Fortsätt läsa min blogg ni kommer bli nöjda! Jag lovar att jag ska visa mer bilder & sånt, håll bara ut! Allt sånt kommer! Jag kommer att börja blogga bättre mer! Okej over with that shit .. =) Hur mår alla ni suckers idag ? Okej jag bryr mig faktis inte ! Vaknade ganska sent idag, runt 13.00! Sjuukt ovanligt för mig.. Jag gick direkt till datorn för att säga att jag lever haha, eftersom jag glömde blogga igårkväll! Tror det är gbgkalaset idag, får se om jag går! Annars så kommer eran  favoritbloggare blogga galet idag .. =)  Bilderna kommer idag ( från båtgrejen) som jag lovat att visa igår men jag somnade! Vad gör ni idag då ? Hoppas det inte regnar idag.. är trött på vädret! Nej nu måste jag verkligen gå och äta nåt! Hörs om en stund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0