Senaste , & dagen - tisdag !

2009-04-14 @ 19:56:50
Kom från skolan för ca 2 timmar sen , lång dag var det (:tyvär så kan ja it lägga upp outfiten på min bild av några skäl , men lovar att ja kmr att lägga upp den imorgon efter skolan men ja skriver att litet längre inlägg nu och ja skriver idag för ja skulle faktis skriva varannan dag men ett litet extra plus blir det va ? HAHAHA :)
idag kommer det faktis bra programm på tv , här är några tips på vad ni kan kolla på senare ikväll ! <3
1 ♥  Ugly betty - på kanal 5 kl 20:00
2 Navy CIS - på kanal 3 , men dock samma tid som ugly betty alltså 20:00
3 Ett dubbel avsnitt av desperet housewives börjar kl 21:00 på kanal 5 och slutar kl 22:55 
4 Seinfield - på kanal 5 efter desperet housewives kl 22:55 börjar komedin hhihi ;D
Jag kommer att sätta upp en ny kategori (inte säker) som heter Dagens Låt ! Då är det när jag skriver vilka låt / låtar jag gillar eller har lyssnat på den dagen och kanske så skriver jag in andra intressanta saker istället för outfiten om den då inte kommit upp på bloggen , alltså dagarna jag inte hinner ! Håll utkik imorgon då skriver jag lite mer om det , senast imorgon blir det dåva :) åh vad mkt jag skrivit , inte så mkt då men iaf lite mer än förut , stolt * HAHA;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0