Nytt §

2009-04-08 @ 16:32:57
Sitter och myser lite i soffan , kollar på tv inte många program som kommer på tv vid påsk !
Men några kommer det iaf , jag rekomenderar verkligen  ' The Tyra Banks Show  '
- Ett mycket bra show tycker jag  , där kommer allt möjligt  ,  det kommer ganska mkt om mode vilket jag tycker är bra , man lär sig lite om vad dom har för stil i U.S.A lrhur ?
Och ni som tittar på Antm (America's next top model ) och vill veta mer , så kommer det mkt om antm på programmet  Nån som rekomenderar ett bra show / program ? vad som helst ;)
Och skriv gärna kommentarer om vad ni tycker showet , och vilka olika tv-serier ni rekomenderar !
Ni går jag väl tilbaka till soffan och kollar på tv , hoppas ni alla har en bra dag , puss !

Kommentarer
anonym

JAA !!!

NAVY CIS ÄR JÄVLIGT BRA

KOLLA PÅ DEN REKOMENDERAR VERKLIGEN DEN HEHEHE :)

2009-04-08 @ 16:34:53
Anonym

sv ; ttack så mkt , kommer att kolla på den (:

2009-04-08 @ 16:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0