Sitter på ett internetcafé ..

2009-08-08 @ 11:53:13

Sitter på ett internetcafé just nu! Ville ha nåt gott att äta så då gick man in hit!Det är dock lite långt att åka t hamnen! Dom hade internet här oxå vilket är bra .. =) Men att gå in på internet här är skitdyrt! Kostar typ ett par hundra på en timme, vilket är dåligt men jag kunde inte motså att blogga så där gick mer än 300 kr bort! Borde ha tagit med mig min bloggdator ellerhur ? Jag är snart i hamnen, skitskönt kommer det vara! Bra väder är det också ganska varmt ellerhur?! Jag kommer inte att kunna blogga förrens ttyp kl 16.00 idag, drar kanske in till stan då men får se det är inte säkert .. =) Herregud är det nån som länkar mig därute ? För jag får fucking mer besökare för varje dag som går, eller vad säger jag! Ni älskar min blogg & mig därför stannar ni kvar!? Tänker vekligen på om jag la ner min blogg så skulle ni fan inte ha ett liv, lixom ingenting att göra nu när min blogg är borta .. =) Men aldrig att jag lägger ner min blogg, jag gör inte allt detta för er utan för mig ! Bloggar senare, kanske så går jag till detta internetcaféet igen who knows ?! Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0