I<3myself

2009-08-13 @ 19:24:34
Heej alla fettisar! Många klagar på att jag har dålig uppdatering?! Men det har jag fan inte heller! Jag har skrivit vad ska jag göra  & sånt! Deal with it bitches .. =) Ja, idag åkte jag in till stan, trodde det skulle regna med det regna inte! Tur för mig .. =) Aja whatever .. Köpte en topp & linne, ingen idé att visa heller! Ni kommer ändå härma mig! Jag visa vad jag hade shoppat för typ 2 månader sedan sen så ser jag alla i stan som har exakt samma! Har ni inte egen stil eller?! Herregud så löjliga! Sen så blev det att äta i donken gottgott ;* I <3 myself, jag blir aldrig fet av mcmat & all skräpmat! Älskar min kropp .. =)Synd för er som är feta, lixom nolifeers?! Ert liv är borta! Whatever som om jag bryr mig?! .. Gjorde lite andra saker som är * hemliga*! Aja whatever.. Nu måste jag dra! I know my blog is you life .. =) Hörs ikväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0